
Nic, co trudne, nie jest nam obce.
Na żywo, poprzez transmisję video i interakcję on line pomagamy Państwu rozsupłać dylematy zawodowe. Rozwiązywanie spraw i codziennych i szczególnych, tych, które frapują Państwa w pracy zawodowej, jest dla nas i codziennym i szczególnym zadaniem.
W BOMIS-ie łatwiej zdystansować się i znaleźć inspirację, wzmocnić się i zyskać wskazówki wielokrotnego użytku.
Efekty uboczne też mogą się zdarzyć - wiedza i umiejętności procentują po godzinach.
Copyright by BOMIS® & Marzena Raźniewska-Półkoszek. All rights reserved.
Celem szkolenia jest pomoc uczestnikom
- w wykształceniu umiejętności przełamywania barier komunikacyjnych i nawiązywania autentycznych i życzliwych relacji z obsługiwanymi osobami, ze współpracownikami, podwładnymi i przełożonymi;
- w przyjmowaniu postawy sprzyjającej osiągnięciu porozumienia wobec odmiennych stanowisk i opinii naszych rozmówców;
- w stosowaniu zasad profesjonalnej, skutecznej, przyjaznej komunikacji interpersonalnej w środowisku zawodowym;
- w przyjmowaniu asertywnych postaw w sytuacjach naruszających poczucie wartości własnej rozmówców;
- w odnalezieniu motywacji do podejmowania codziennych kontaktów z klientami lub współpracownikami;
- w zrozumieniu, jak świadoma komunikacji wpływa na osobistą skuteczność i satysfakcję z wykonywanej pracy, a także jak łączy z pozoru przeciwstawne interesy stron.
Grupa odbiorcza
Pracownicy i kadra zarządzającą firm i urzędów. Osoby pragnące wzmocnić swoje kompetencje komunikacyjne i umiejętność osiągania porozumienia w złożonych sytuacjach zawodowych.
Zakres tematyczny szkolenia wyznaczają odpowiedzi na kluczowe kwestie
- Czym jest służenie swoimi kompetencjami klientom, przełożonym, podwładnym, współpracownikom?
- Jakie są granice zaspokajana ich potrzeb, oczekiwań, próśb?
- Jak słuchać aktywnie i wyznaczać rozmówcy przestrzeń na swobodną wypowiedź?
- Jak formułować wypowiedzi, by budować porozumienie?
- Jak formułować pytania rozwijające rozmowę, porządkujące jej przebieg lub finalizujące ustalenia?
- Jakie mogą być konsekwencje używania słów wpływających na podświadomość rozmówcy?
- Jak motywować rozmówcę do podjęcia korzystnej dla obu stron decyzji?
- Jaką bronić się przed manipulacją, prośbami, groźbami lub innymi formami wywierania presji w kontaktach interpersonalnych?
- Jak wyznaczać granice swoim rozmówcom, by unikać ataków personalnych i nie antagonizować stron?
- Jakie wymierne korzyści wnosi w życie zawodowe świadoma komunikacja?
Sposób prowadzenia szkolenia ZDALNEGO
Podczas 3 sesji godzinnych video uczestnicy zapoznają sie ze standardem komunikacji ASPES.
Formuła tych zajęć umożliwia każdemu uczestnikowi zgłoszenie własnego przykładu i poddanie go wspólnej analizie, tak by znaleźć najlepsze rozwiązanie. Wychodząc od konkretnych przypadków zgłaszanych przez uczestników lub osobę prowadzącą zajęcia, prezentujemy uniwersalnych zasad, które pomogą uczestnikom w budowaniu coraz lepszych relacji z otoczeniem zawodowym. Dyscyplinę intelektualną podczas zajęć wprowadza Standard komunikacji ASPES, pozwalający systematyzować wypracowane rozwiązania i utrwalić je w świadomości uczestników spotkania.
Szkolenie prowadzi
Marzena Raźniewska-Półkoszek - w swej praktyce zawodowej łączy funkcję kierowniczą [dyrektor zarządzający BOMIS-u i prezes Fundacji BOMIS] z prowadzeniem zajęć dydaktycznych i indywidualnych konsultacji. Praktyczne umiejętności wspiera wiedzą zdobytą m.in. poprzez ukończone studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym [poprzednio Akademia Ekonomiczna] w Poznaniu, studia MBA Executive Nottingham Business School oraz studia polonistyczne na UAM w Poznaniu, a także liczne kursy z psychologii i ekonomii. Jest mediatorem sądowym w sprawach pracowniczych i gospodarczych. Jest autorką Standardu komunikacji ASPES. Więcej na www.trudni.eu.
To szkolenie jest realizowane zdalnie także:
Cena
Dla osób zgłoszonych przed 13.03.2020 cena ustalana jest indywidualnie w zależności od uwarunkowań osobistych i zawodowych.
Dla osób zainteresowanych szkoleniem w formule ZDALNEJ - 390 zł netto + 23% VAT.
Cena obejmuje uczestnictwo jednej osoby w szkoleniu 6 godzinnym realizowanym ZDALNIE oraz materiały szkoleniowe opracowane indywiudalnie i dostarczone elektronicznie. Certyfiakt uczestnictwa wysyłany jest wg indywdiualnych preferencji.
Organizacja zajęć
Zdalna praca szkoleniowa realizowana jest w sekwencji:
I Rozpoczecie: 10.00: Kontakt e-mail: test, wprowadzenie przesłane e-mailem [czas potrzebny na realizację przez uczestnika: 1,5 h].
II 11.30: sesja video z interakcją uczestników [1 h - 1,5].
III 13.00 - 14.00: kontakt e-maila lub poprzez chat - praca indywiudalna uczestników nad przydzielonymi zadniami.
IV 14.00 - 15.00: sesja video z interakcją uczestników [1h - 1,5 h]
V 15.00 - 15.30: kontakt e-mail lub poprzez chat - praca indywidualna uczestników nad przydzielonymi zadaniami.
VI 16.00 - 16.30 sesja video z interakcja uczestników [0,5 h].
Uwarunkowania organizacyjne: dostęp każdego z uczestników do interentu urządzenia z zainstalowaną przeglądarką internetową oraz kamera i głośnikami.
Kontakt
Tel. + 48 601 629 929 ; + 48 665 484 888
e-mail: szkolenia@bomis.pl
ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
Zgłaszam uczestnictwo w szkoleniu BOMIS®: Jak przekonać rozmówcę trudnego do rozwiązania dla niego słusznego - ZAJĘCIA ZDALNE w terminie 2 kwietnia 2020 r.
DYKCJONARZ BOMIS-u, czyli mownik biurowo - światowy
zamknij
Język służb finansowych, kadrowych, sprzedażowych i specjalistycznych firm i urzędów oraz język rzeczoznawców, prawników, mediatorów, konsultantów i koordynatorów BOMIS-u niczym dwa statki płynące z nurtem różnych rzek, trafiają do tego samego akwenu morskiego. By na szerokie wody wypłynąć i dotrzeć do portu o nazwie POROZUMIENIE, trzeba radzić sobie zarówno na fali sztormowej, jak i w czasie ciszy morskiej.
Przekazujemy Państwu na rzecz rozwoju umiejętności oddawania istoty rzeczy przez język giętki oraz na rzecz POROZUMIEWANIA SIĘ ŚWIADOMEGO I SKUTECZNEGO
dziełko spontaniczne, z życia wzięte,
aspiracją leksykonu nadęte
z przymrużeniem oka wskazujące
skąd w firmie biorą się pieniądze.
Marzena i Andrzej Półkoszkowie